05 Mart 2009 tarihli günümün özeti

  • Evde kesin çeçe sineği var ve iki günde bir dolaşmaya çıkıyor. 2'yi 20 geçe uyandım.
  • Dışarı çıkıp;
    • Ziraat Bankası'ndan kalan 40 liramı çektim.
    • Türkiye İş Bankası'na gidip kredi kartımın borcu için 10 lira para yatırdım. 50 lirası kaldı.
    • Lezzet Piknik'te yemek yedim.
    • Uykusuz, Penguen, 3 tane Hürriyet (3 tane almamın sebebi kupon biriktiriyor ve önceki iki gün de gazete almayı unutmuş olmam.) ve 1 tane ekmek aldım.
  • Eve döndükten sonra biraz bilgisayar başında oyalanıp 5 buçukta tekrar dışarı çıktım.
  • Günün Olayı: Yine bir Karayalçın toplantısı için TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası'ndaydım. Bir sürü STK oradaydı - biz de Sola'çek grubu olarak oradaydık :). Sırasıyla TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası, Çayyolu Platformu, Engelliler Platformu, Atatürkçü Düşünce Derneği, Alevi Bektaşi Federasyonu, Tüketici Dernekleri Federasyonu ve Toplumsal Güç Birliği temsilcileri konuştu; ardından da önce Bülent Tanık, sonra da Murat Karayalçın birer konuşma yaptılar. Oradaki 1000 küsur insanın coşkusunu da gördükten sonra şu bilimsel saptamayı yapmaktan kaçınmam: Karayalçın geliyor a dostlar, kaçış yok :).
  • Toplantı bittikten sonra Sola'çek grubu olarak beraber Yolcu diye bir bara geçtik. Bir bira içtikten sonra kalktım ben, eve döndüm.
  • Şimdi de yatıyorum. İyi geceler.
Bir hatırlatma: Bu yazıyı istediğiniz yerde, istediğiniz gibi yayımlamakta özgürsünüz. Ama verdiğim emeğin hakkını, karşılığını vermek adına yazıyı yayımladığınız yerde, yazının hemen üstünde bu sayfaya bağlantı vermeniz gerekiyor. Şimdiden teşekkürler.
Şu an 1500 küsur kişi Beyn'e abone. Yani Beyn'e bir yazı yazıldığında anında haberleri oluyor. Sen de abone olsana? (Tabii ki ücretsiz.)
Verilen Tepkiler

Sayfalar: « 1 2 [3] Tümünü Göster

52. salako11 demiş ki; 14 Mart 2009, 20:35

Soyledigin gibi bu konuyu sorguladim ve ikna oldum,yani iftira olabilecegine ;)
Daha acik deliller olmadikca su an birseyler soylemek yanlis,kaldiki daha oncede dedigim gibi ,iddialarin dogru oldugunu kabul edebilmek icin mahkeme nezdinde suclu bulunmasi gerekir.

Fakat bu sorgulama konusunu ozellikle 49.yorumum la ilgi sizin yapmadiginizi goruyorum ve uzuluyorum.
Bediuzzaman Said Nursi ulkemize ve milletimize maddi manevi hizmet etmis bir insandir,ispati aklandigi mahkemelerdir.60 yillik cileli omrunde zerre kadar olsun ulkenin ve vatanin butunlugu aleyhinde olmamistir.Seyh Said ise ne veziri ne dostudur,sadece ismen tanisip belki bir kez gorusmusler okadar.
Lutfen 45.Yorumunu duzeltirmisin?

Teşekkürler salako11!

53. Barış Ünver demiş ki; 14 Mart 2009, 21:01

Yorum düzeltme gibi bir şey yapamam, o zaman yorumlardaki akış bozulur ve "Lafını değiştirdi." dedikoduları ortaya çıkabilir :). Ama bu yorumumda şunu belirtebilirim: Önceden de dediğin gibi, Google sonuçları kaynak olarak gösterilemez, dolayısıyla hakkında ne kadar çok iddia olursa olsun Nurslu Sait bu tarz sözleri kesin olarak söylemiştir diyemem.

Anlayışın için ayrıca teşekkür ederim. Keşke Mehmet gibi arkadaşlarımız da senin gibi sorgulamayı, bir şeyi gördüğü anda doğru kabul etmemeyi bilse de "Aha Karayalçın'ın açığını buldum" diye yaygara koparmasalar.

54. Demir Ayvaz demiş ki; 14 Mart 2009, 23:03

Ben halen Yavaş diyorum :)

Teşekkürler Demir Ayvaz!

55. salako11 demiş ki; 15 Mart 2009, 12:36

Yani iftira attim bikere ama geri donmem diyosun??

Sozun bittigi yer olarak kabul ediyorum.

Teşekkürler salako11!

56. nalan demiş ki; 15 Mart 2009, 12:40

düzeyli yorumlar yapıyor dediğin kişi salako muydu barış? emin misin???

Teşekkürler nalan!

57. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 12:46

@salako11; hayır, Nurslu Sait hakkındaki tüm iddiaların yanlış, senin dediklerinin doğru olabileceğini söyledim. Ne kadar ufak bir ihtimal olursa olsun mümkündür. Bu kadar saldırganlık göstermen çok anlamsız.

58. salako11 demiş ki; 15 Mart 2009, 14:27

Ataturkun takdir edip mecliste konusmasini isteyerek devlet nezdinde OZEL davet ettigi Said Nursi yi,SEYH SAIT le karistirip isyan ettigi,devletin ve milletin butunlugunun aleyhinde oldugunu iddia etmen,IFTIRA atmanin ve sonrasinda gururundan oturu ''yazdik bikere silersek millet ne der'' gibi sacma bir nedenle ozur bile dilemeye gerek duymadigin gibi yorumunda ne bir not ne de bir duzeltme yapmamani sadece ve sadece isine gelen dogruyu isine geldigi zaman uyguladigin seklinde yorumluyorum...
Istediginizi dusunmekte serbestsiniz,fakat Karayalcina atildigini dusundugunuz iftiradan bin kat daha buyuk bir iftira attiginizin farkinda degilsiniz!

...

Teşekkürler salako11!

59. Kara. demiş ki; 15 Mart 2009, 19:20

Bugün hangi DTP mitingine gitsen Apo posteri açılıyor... Ve Pkk lehinde slogan atılıyor... Bu zamanında DEHAP mitinlerinde de oluyordu...
Yani Murat Karayalçın'ın DEHAP ile ittifak yaptığında mitinglerde bunların olacağını bilmemesi normal değil.

Ayrıca Karayalçın gittiği heryerde bu mitingle alakalı sorulara "Ben Türkiyenin birlik ve bütünlüğünü vurguladım" ve herkes alkışladı diyor. İyi de hem Türkiyenin birlik ve bütünlüğünü savunup, hem de "Türkiyeyi bir şekilde bölmek isteyen kişilerle" (bkz. Baydemir'in "dilimizi tanııdılar, topraklarımızı da tanıyacaklar" ) ittifak yapması nasıl bir çelişkidir ?

Ayrıca Karayalçın'ın "birlik ve bütünlük için" ittifak yaptığı DEHAP niye Anayasa mahkemesi tarafından kapatıldı ? Nedeni belli: TERÖR örgütü PKK ile irtibatlı olmak.

Yani PKK ile içiçe geçmiş bir parti ile ittifak yaptıktan sonra 2009 yılında çıkıp ben "tek ülke,tek vatan" dedim derseniz kimseyi inandıramazsınız.

Son olarak Karayalçın'a zamanında (2004'te) bu ittifakla ilgili sorduklarında "Kazanırsak Türkiye kazanır, kaybedersek ben kaynederim" demiş. Eh Türkiye bu ittifaktan (46 DEHAPlı bld. başkanı hariç!) bir şey kazanmadığına göre, KAYABEDEN KARAYALÇIN'dır.

Teşekkürler Kara.!

60. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 19:33

Fark etmiyor değilim, isim verebileceklerinde Mehmet ismini kullanıyorsun ama en ağır ifadelerinde gene isimsizlik korkaklığına kaçıyorsun. Erkek gibi, delikanlı gibi gerçek ismini ve gerçek soyadını gir gireceksen, yoksa iddialarının tamamen YALAN olduğunu kendi kendine kanıtlamış oluyorsun.

Neyse, bak kendin demişsin "İyi de hem Türkiyenin birlik ve bütünlüğünü savunup, hem de "Türkiyeyi bir şekilde bölmek isteyen kişilerle" ittifak yapması nasıl bir çelişkidir?" diye. Aynen öyle, çelişkinin daniskasıdır ve sebebi de videoların montaj oluşudur.

Bozuk plak gibi aynı şeyleri tekrarlamayı bırak da benim iddiama cevap ver bakalım: Bir önceki yorumumda videoların montaj olduğunu kanıtladım, buna ne diyorsun? :)

61. salako11 demiş ki; 15 Mart 2009, 19:46

Baris Unver,montaj oldugunu degil olabilecegini kanitladin,arada buyuk bir fark var.Yani yarin veya baska gun montajlanmadigi ve daha bir suru bu tur kirli islerin icinde olduguda kanitlanabilir ;)

Ayrica hala en buyuk gunah olduguna inandigin IFTIRA da israrlisin.Sayet bukadar masum bir insani devlet dusmani ve asi olarak gosterebiliyorsan PKK yanlisi devleti bolmeye ugrasan insanlarida Melek gibi gosterebilirsin...

Karayalcin la ilgili suphelerim artiyor malesef...

Teşekkürler salako11!

62. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 19:54

Karayalçın'la ilgili şüphelerin benim Nurslu Sait hakkındaki düşüncelerime göre değişiyorsa (ki öyle gözüküyor), hayatını gözden geçirmeni tavsiye ederim :). Kaldı ki ben "Düşüncelerim yanlış olabilir." dedim, bu da sanırım benim iftira falan atmadığımı, yalnızca ortadaki bir iddiayı "Yanlış da olabilir." şeklinde yorumladığımı ifade eder.

Ayrıca benim bulduğum şey, videoların montaj olabileceğini değil kesinlikle montaj olduğunu kanıtlar nitelikte. Bir videoda arkada sloganlar atılırken diğer videoda o sloganlar atılmıyorsa buna ne diyebilirsin başka?

Düşünüyorum da aklım almıyor, bir kişiye "terörist" diye iftira atmanın cehennemdeki karşılığı nedir diye... Aklım almıyor. Murat Karayalçın'a itham edilen bu suçlamaların sahipleri ve bu videoları gerçekmiş gibi algılayanlarahirette neyle karşılaşacaklarından ya bihaberler ya da bu günahları işlemeyi ve ahirette bu iftiraların cezasını çekmeyi göze almışlar.

Diğer arkadaşa sorumu tekrarlıyorum: Bir videoda Murat Karayalçın'ın sözleri arkasında slogan atılıyor, diğer videoda atılmıyor. Bu da videoların montaj olduğunu kesinlikle kanıtlıyor. Buna ne diyeceksin, ne cevap vereceksin ey müfteri? :)

63. nalan demiş ki; 15 Mart 2009, 20:14

ben şu soruları çok merak ediyorum, cevap vermek isteyen versin (yukardaki yorumcuları kastediyorum), cevap veril(e)mezse, durum anlaşılacaktır zaten, yani cevap vermemek de bir cevaptır.

1. bütün kürt vatandaşlarımız pkk'lımıdır?
2. sivas'tan ötesi türkiye sınırlarına dahil değil midir,
orada yaşanlar t.c. vatandaşı değil midir?
3. barış'ın yukarda sözünü ettiği akp'liler gidip
oralarda oy istediği zaman normal de, karayalçın
oy almak için seçim işbirliği (üstelik de sadece
dehap ile değil, çağrısını kabul eden tüm sol
partilerle) yaptığı zaman mı suç oluyor?
4. bu ülkenin başbakanı şeş tv nin açılışını kürtçe
yaptığı zaman normal karşılanıyor (ki bence de
normal) da, neden karayalçının mitinginde kendi
iradesi dışında açılan pankartlartdan dolayı
bilinçsizce beyni yıkanmışçasına vurun abalıya
yapılıyor?? aslında cevap çok basit, çünkü
arkasına sığınılacak bir açığı, suçu yok da ondan.

aslında ben daha önce de bir soru sormuştum, ama o soruya cevap veren olamadı ne yazık ki. hani şu "elde ettikleri en yüksek koltukları salt birlik beraberlik uğruna bırakan veya bırakabilecek başka bir lider tanıyormusunuz" sorusu. hatırlatayım dedim.

Teşekkürler nalan!

64. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 20:17

Barış hatta o kadar ki, Baydemir'i de Karayalçın'ın yanına montajlamışlar, hatta Karayalçın aslında vatanseverlerle ittifak yapmış da DEHAPlılar araya sızmış. Yakında KARAYALÇIN'IN DEHAP ittifakının da aslında karalama olduğunu söylersen şaşırmam!

Videoların montaj olması yada gerçek olması,
"Karayalçın'ın bölücü örgüt ile irtibatından kapatılan bir parti ile ittifak yaptığı" gerçeğini değiştirmiyor. Yani Karayalçın'ın yaptığı ittifakı sadece bir slogan atılmış mı atılmamış mı ona indirgiyorsan ne denebilirki?

Peki tamam varsayalın sen ispatladın ve görüntüler fake.
Peki acaba Karayalçın neden PKK uzantılarıyla seçim ittifakı yapmış bunun cevabını verebilir misin?

Teşekkürler Karay.!

65. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 20:22

Videoların montaj olması yada gerçek olması, "Karayalçın'ın bölücü örgüt ile irtibatından kapatılan bir parti ile ittifak yaptığı" gerçeğini değiştirmiyor.

Ehehe, ben daha ne diyeyim? Teşekkürler :).

66. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 20:27

@Nalan,

Peki sen DTP ya da DEHAP'ın bu ülkenin iyiliği için birşey yaptığına şahit oldun mu?

CEVAPLAR.
1. Bütün Kürtler PKKlı değildir.
Ama çoğu DEHAP seçmeni PKKya senin benim gibi bölücü terör örgütü demez, bizden çok farklı görür.

ikincisi Sivas'ın ötesindeki Kürtleri kazanmak DEHAP ile ola-maz. Çünkü adamlar açık açık konfederasyon diyor. Yani DEHAP ittifakı üniter yapıya zarar verir.

Üçüncüsü Karayalçın'ın gidip Kürtlerden oy istemesi normaldir ama DTP tabanından gidip : "Bugün Kürtler Dİlan, Berivan ismini koyamıyor. Bu nasıl kardeşlik!" filan diyerek değil. Yani gitsin ılımlı, vatansever Kürtlerden oy istesin ne diye DEHAPla işbirliği yapıyor ki!

Evet son yorumunda haklısın. Karayalçın açılan pankartlardan sorumlu değil. Ne varki önceki yorumlarında dediğim gibi eğer DEHAP ile ittifak yapıyorsan bil ki bunlar normaldir. Yani bugün git DTP mitingine aynı olaylar olur. Ama Karayalçın'ın bunu bile bile gidip orada konuşması da ayıptır!

Valla bilmiyorum, Karayalçın ne kadar birlik ve beraberliğe önem veriyor. Sonuçta bölücü olmak yüzünden kapatılan bir partinin ortağı olup hem de "birleştiriciyim" demek bayağı abes oluyor. Ve tabi seçmen de bu zokaları yutmuyor.

Teşekkürler Karay.!

67. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 20:29

Ya Barış Karayalçın'ın partisi SHP, Demokratik Büç Birliği adı altında DEHAP ile ittifak yaptı mı yapmadı mı?

Yaptıysa neden ?

LÜTFEN BİR CEVAP.

Teşekkürler Karay.!

68. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 20:36

Karay (İnşallah bu Karay'da karar verirsin de sürekli dalga geçmek zorunda kalmam seninle.), yaptı tabii. AKP bugün nasıl DTP'yle ittifak yapabiliyorsa (önceki yorumlarımdan birinde sıraladım) SHP de DEHAP'la ittifak yapmıştır - daha doğrusu toplam 6 partili bir ittifak oluşturmuştur.

Peki sen söyle bakalım: Bu sorunun sorulması gereken kişi ben miyim? Saldıracak yer arıyorsun da yanlış yerdesin gülüm :).

69. nalan demiş ki; 15 Mart 2009, 20:37

sadece ve sadece tek bir noktaya (ki o da gerçek dışı, barış burada yırtınıyor çocukcağız, yine anlamıyorsunuz, anlamak istemiyorsunuz)
takılıp kalmışsınız ve diğer sorulara bile verdiğiniz cevaplar o takıntının uzantıları. yahu sadece dehap ile mi seçim işbirliği yaptı karayalçın. aynen başbakanınız gibi iyi demagogsunuz hepiniz de. ayrıca dehap yasadışı bir kurum muydu o tarihte, öyle olsa nasıl yasal bir parti muamelesi görebilirdi mecliste? sorulacak soru o kadar çok ki, ama gerek yok, çünkü nasolsa bu kişiler sadece kendi istediklerine cevap veriyorlar. barış, bence sen de kendini yorma, enerjini ve zamanını seni anlayabilme kapasitesi olanlara sakla, bırak neye inanırlarsa inansınlar, karayalçın yürüyor...

Teşekkürler nalan!

70. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 20:57

İyi de Barış bugün başbakan Erdoğan sırf DTP PKK'yı terör örgütü ilan etmedi diye onları muhatap almıyor. Ayrıca AKP ne zaman DTP ile ittifak yapmış merak ediyorum. Çünkü ittifak demek aynı çatı altında siyaset yapıp, aynı siyasi argümanları kullanmak demek. Aynı Karayalçın'ın SHPsi DEHAP ve diğer sol partilerin yaptığı gibi.

Yani gidip DTPlilerle görüşmek ittifak demek değildir. Eğer AKP ve DTP ortak seçime girselerdi o zaman ittifak olurdu. (Yani kelimeyi adam gibi kullanman açısından)

@Nalan ben senin sorularını cevapladım.
Peki neden bu ittifak yapıldı???
Ve bu ittifak Türkiye'ye neler getirdi???
Bunların cevabını verebilir misin. Çünkü ben daha önce Murat Karayalçın'dan bir söz alıntılamıştım:
(ittifakla alakalı olarak)"Kazanırsak Tükiye kazanır, kaybedersek ben kaybederim".
Hani diyorum Türkiye ne kazandı?
- Eğer hiçbir şey kazanmamışsak bu Karayalçın kaybetti demektir-

Teşekkürler Karay.!

71. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 21:03

Peki Karay :).

72. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 21:04

Tamam BAROŞ

Teşekkürler Karay.!

73. nalan demiş ki; 15 Mart 2009, 21:11

bu ittifakın neden yapıldığını ben de barış da belki bin kere yazdık. sonuç düşünüldüğü gibi olmadı ve karayalçın kaybetti. kazandı diyen var mı? nasıl denebilir ki? her yarışta bir tane kazanan olur, ama kaybedenler bir daha yarışa giremezler diye bir kural yoktur. öyle değil mi? önemli olan yenilgilerden ders alabilmektir.

Teşekkürler nalan!

74. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 21:11

Bu arada bugünkü HaberTürk gazetesini sanırım 20. sayfasında senin "Sabah ezanı ve bünyeye etkisi" isimli yazından bir bölüme rastladım. Yani internetten seçmece kısmına koymuşlardı yazını.

Şimdi hakkını vermeden edemeyeceğim: Siyaset dışındaki konuların hakkını veriyorsun

Teşekkürler Karay.!

75. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 21:14

@ Nalan,

Bak Nalan belki de Karayalçın orada onları normalleştirmek istedi, ne bileyim politize etmeye filan çalıştı. Ama kaybetti. Dediğin gibi tekrar aday olmasına engel değil bu kayıp. Taki kaybetmekten usanıncaya kadar...

Teşekkürler Karay.!

76. nalan demiş ki; 15 Mart 2009, 21:27

hayırlısı neyse o olsun.

Teşekkürler nalan!

77. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 21:36

Sen deyince gittim hemen bakkala aldım ama iki cümlesini koymuşlar, yazının başlığını değiştirmişler, kaynak olarak sadece "beyn.org" yazmışlar falan... Fatih Altaylı'yı acayip severdim ve bu gazetelerini de çok büyük heyecanla bekliyordum ama kuşe kağıda basılı bomboş bir gazete basmışlar, yazık oldu.

78. Karay. demiş ki; 15 Mart 2009, 21:42

Bilmiyorum ama bence de tam adres verilseydi iyi olurdu.
Ayrıca gazetenin tasarımı hoş, içi ise pek dolu değil.

Teşekkürler Karay.!

79. salako11 demiş ki; 15 Mart 2009, 22:20

Nalan hanim,sanirim basbakanimizi hazmedemiyorsunuz,fakat kabul edin veya etmeyin o sizinde basbakaninizdir ;)

Akparti de herhangi bir belediye baskani DTP ile bu tur bir isbirligi yapmis degildir,meydanlara cikip PKK sloganlari atilan bir ortamda oy istememistir.

@BARIS
Iftira oldugunu iddia ettigim yorumun Bediuzzaman Said Nursinin remsini koydugun yorumdur,kendi yorumunu tekrar gozden gecirsen iyi edersin.Yani bu insana bile laf atabildiysen Gokcek icin haydi haydi sallarsin istedikten sonra...

Goruntulerde tabiki montajlama vardir fakat Karayalcinin sozlerinde herhangi bir degisiklik yok,yani farkli ortamlardaki goruntuler biraraya getirilmis olabilir fakat sonuc ayni.Ayrica DTP nin ozellikle son 2-3 ay icerisindeki degisimi de cok onemlidir,2 yil once mecliste kendi yurttasini savunma iddiasi ile ortaya cikan bir parti gun gectikce PKK lehine icraatlarda ve soylemlerde bulunmaktadir.Yani bugun DTP ile isbirligi yapmak dune gore daha buyuk bir ayiptir savunulcak bir tarafi yoktur.

Teşekkürler salako11!

80. Barış Ünver demiş ki; 15 Mart 2009, 22:30

@salako11; yanlış. "Sloganlarınızı Ankara'ya taşıyacağım." lafı eğer Diyarbakır halkının başka bir sloganı üzerine söylendiyse bu yapılan iğrenç bir hakaretten öteye gidemez. Diyarbakır halkının yalnızca ve sadece Apo için, PKK için slogan attığını düşünmüyorsan Karayalçın'ın bu sözünün hangi slogan üstüne söylendiğini de sorgulaman gerekir.

Nurslu Sait'ten bahsetmeden önce sorguladığını ve görüntülerin montaj olduğunu söylerken Nurslu Sait'le ilgili yorumumdan sonra sorgulamayı falan bırakıp direkt benim sözlerimin tersine giderek "...yani farkli ortamlardaki goruntuler biraraya getirilmis olabilir fakat sonuc ayni." diyebiliyorsan, şu yorumları okuyan herkes senin ne derece taraflı hareket ettiğini görebildiğini de hatırlaman gerekir. Ayrıca konumuzun Nurslu Sait'le uzaktan yakından alakası yokken senin bu konu üzerine bu kadar gitmen "Barış'a farklı kollardan saldırayım" şeklindeki zihniyetinin de bir göstergesidir.

Konuya dönelim: Unutma, devlet bakanlığı, başbakan yardımcılığı yapmış bir insanı suçluyorsunuz, iftira atıyorsunuz. İftiranın ne büyük günah olduğunu defalarca tekrar etmeme rağmen çamur atmakta ısrar ediyorsanız, ben daha ne diyeyim?

81. Demir Ayvaz demiş ki; 16 Mart 2009, 01:49

"Yavaş" diyebilirsin Barış Bey :)

Teşekkürler Demir Ayvaz!

Sayfalar: « 1 2 [3] Tümünü Göster

Tepki Ver


   ÖNEMLİ:
  • Art arda yorum yapmak yasaktır.
  • Türkçe kurallarına uymayan yorumlar silinecektir.

 
 
Yukarı Çık XHTML CSS WordPress Alastyr