Panik ataklar, restler, şantajlar...

Son haftalarda AKP kapatılmaktan betere döndü ve bunun kendileri de farkındalar. İlk başta elbette ki kapatma davası ve laikliğe karşı olduklarının tescillenmesi, sonra iki-üç hafta önce patlak veren Şaban Dişli hadisesi, ardından benzer iki olayın Gaziantep'te gerçekleştiğinin görülmesi, Batman'da AKP il başkanı için çıkan ("ihaleye fesat karıştırma" sebepli) yakalama kararı, Deniz Feneri dolandırıcılığının su yüzüne çıkışı... Kapatmama kararı çıktıktan sonra daha da güçlenmeyi ümit eden AKP'liler şimdi yeni yeni uyanan bir milletle uğraşmak zorunda.

Deniz Feneri olayını Aydın Doğan medyası AKP ile ilişkilendirince (ki doğruluğundan emin değilim ama sıkı bir AKP'ci, RTÜK başkanı Zahid Akman da işin içinde) Recep Tayyip Erdoğan, dün AKP'nin Bayrampaşa'da düzenlenen ilçe kongresinde "acayip" şeyler söyledi. Bir ülkenin başbakanına yakışmayacak hareketler yaptı, bıyık altından güler gibi yaparak (Gerçi ne kadar gülüyor olursa olsun, sinirli olduğu her halinden belliydi.) Aydın Doğan'a seslendi, "Açıklamadığın bir şey var. Eğer 1 hafta içinde açıklamazsan ben açıklayacağım." dedi. Yani resmen şantaj yaptı Aydın Doğan'a.

Aydın Doğan'ı ben de sevmiyorum. Fazla güçlü bir insan çünkü. Basının yarısını elinde bulundurduğu için ve elinde bulundurduğu basın kuruluşları neredeyse Türkiye'nin tamamına ulaşabildiği için ciddi ciddi ülkenin kaderini değiştirebilecek, belirleyebilecek bir insan. Aynı zamanda da paragöz, paraya göre dümenini 180 derece döndürebilecek birisi. (Emin Çölaşan'ın Hürriyet'ten atılmasının ardından yazdığı Kovulduk Ey Halkım Unutma Bizi adlı kitabı okuyarak Aydın Doğan'ın şu aralar çizmekte olduğu imajının ne kadar gerçekçi olduğunu anlayabilirsiniz.) Yine de, her şeye rağmen bünyesinde bulundurduğu gazetecilerin arasında inanılmaz başarılı ve tam anlamıyla "dürüst" insanlar var. Bunların başında da en sevdiğim köşe yazarlarından biri olan Oktay Ekşi geliyor. Yeri gelmişken Deniz Feneri hakkında yazdığı bir köşe yazısının bir bölümünü alıntılayayım:

(...)

Ama asıl dikkati çeken, bu yayınlar nedeniyle, "Benim adımı kullanarak birileri birtakım dolaplar çevirebilir. Hiçbirine müsamaha etmeyeceğim. Size de teşekkür ederim" demesi gerekirken küplere binip kontrolsüz Tayyip Erdoğan üslubuyla başkalarına hakaret etmesi.

Bundan anlaşılıyor ki Başbakan Erdoğan ya AKP'nin gücünden yararlanıp hırsızlık yapanlar yüzünden huzursuzdur yahut bunların yapılmasına değil yazılmasına kızmaktadır.

Oysa "yapanlara" kızarsa daha iyi eder.

(...)

Aydın Doğan da dün, kendi kanalında canlı yayında Mehmet Ali Birand'la bir söyleşi yaptı, başbakanın iddialarını yanıtladı. Başbakanın neden muhatap olarak kendisini aldığını anlamadığını, (Deniz Feneri olayını kastederek) Alman mahkemelerinin davayı açtığını ve kendi basın mensuplarının yalnızca bunları yazdığını savundu. Başbakanın bariz şantajına gelince, "Hiç bekleme, hemen açıkla. Eğer bir hatam varsa gelsin tutuklasınlar." dedi. Başbakanın bahsettiği Hilton olayını falan doğruladı ama bu isteklerinde yasadışı bir durum olmadığını anlattı. Bir de röportajın bir yerinde çok ilginç bir cümle kurdu: "Hilton'da eğer ben onlardan yasal olmayan bir şey istediysem zaten vermemeleri lazım. Ben yasal olmayan bir şeyi istemem. Yasal olan bir şeyi isteyip vermiyorlarsa burada da onlar suç işliyorlar."

Ben, -iyi veya kötü niyetlerle- Türkiye'nin kaderiyle oynamakta pek zorlanmayacak bu iki insanın birbirini yemesinden yanayım, açık fikrim bu. Böylece Aydın Doğan'ın sırları varsa bunları öğrenmiş oluruz ve AKP'nin başka "ak icraatlarını" da görmüş oluruz. Uzun süre beraber kalıp sonra kötü bir biçimde ayrımış, intikam ateşiyle yanan iki sevgili gibi birbirlerinin sırlarını ifşa edişlerini izleriz; hem eğlenceli olur, hem de daha aydınlık bir gündeme kavuşur, kimi nasıl seçeceğimizi daha iyi görürüz. Ama benim düşüncem, Aydın Doğan'ın bu durumda Recep Tayyip Erdoğan'dan daha güçlü gözüktüğü. Gerçi bir tarafta kocaman bir basın grubu, bir tarafta da dev bir siyasi parti var ama eğer RTE padişahlığa, diktatörlüğe soyunup Doğan Medya Grubu'nu bir şekilde susturmayı başaramazsa (veya Aydın Doğan'la anlaşmanın bir yolunu bulamazsa) AKP'nin içi dışı yıl sonuna kadar belli olacak demektir. Emin Çölaşan'ın kitabında bahsettiği zaman diliminde saklanan olaylar su yüzüne çıktı mı AKP yerel seçimlerden zerre oy bekleyemez, o derece batık bir durumda AKP.

Kim ne derse desin, Doğan Medya Grubu kuruluşları, asparagas haberler konusunda en hassas davranan basın kuruluşlarından. Yalanlanamaz kanıtlarla bezeli haberleriyle halkı bilgilendirme konusunda çok başarılılar. (Deniz Feneri olayını ilk fark eden kişi, ta bir buçuk yıl önceden bu olaylara dikkat çekmeye çalışan Hürriyet'in köşe yazarı Yalçın Bayer.) Öte yandan RTE'nin "paralı kalemşör" olarak nitelediği çok güçlü köşe yazarlarına da sahip. Dolayısıyla AKP'ye en ağır darbelerden birini vuracak, AKP'lilere "Keşke kapatılsaydık lan." dedirtecek güç Aydın Doğan'da. Öte yandan AKP yandaşı medyadan yine asparagaslara dikkat eden kuruluşları da takip etmekte fayda var zira Aydın Doğan, kendi kirli çamaşırlarını kendi gazetelerinde ve/veya televizyon kanallarında açıklayacak kadar cesur biri değil.

Düzeltme (19.48): AKP'li Batman il başkanı Ömer El serbest bırakılmış, Kanal D'de izledim.

Bir hatırlatma: Bu yazıyı istediğiniz yerde, istediğiniz gibi yayımlamakta özgürsünüz. Ama verdiğim emeğin hakkını, karşılığını vermek adına yazıyı yayımladığınız yerde, yazının hemen üstünde bu sayfaya bağlantı vermeniz gerekiyor. Şimdiden teşekkürler.
Şu an 1855 kişi Beyn'e abone. Yani Beyn'e bir yazı yazıldığında anında haberleri oluyor. Sen de abone olsana? (Tabii ki ücretsiz.)
Verilen Tepkiler

Sayfalar: « 1 [2] Tümünü Göster

29. Kemal Gürler demiş ki; 09 Eylül 2008, 19:44

İnadına Cahillik
İnadına İlkokul Mezunu
Bu tiplerin bu ülkede yaşaması haram

Kim cahil?Lafı ortaya atma :S

Teşekkürler Kemal Gürler!

30. Barış Ünver demiş ki; 09 Eylül 2008, 19:44

@Ferhat; tamam, bakayım neler oluyor :).

Edit derken alıntılayarak ocu, bucu, sucu diye itham ediyorsun anlamında ifade etmek istemişimdim. Kusura bakma cünkü ben yanlıs ifade ettiğimden dolayı senin baska bişi yapıp editlediğin gibi anlasılmış ve anlamıssın. İftira atma konusu diye bir şey yok benim tarafımdan.

Okumuşluk konusuna gelince o görecelidir. Her okuyan adam olmuyor malesef... Biri cıkıp ilkokul mezunu diye dalga geçip, cahil diye dalga geçip bu ülkede onlara yer yok diyebiliyor. Sorsan bilmem ne ünisi mezunudur. Yada okuyordur. Benim tüm dedelerim cahildir. 1500 yıllara kadar tüm dedelerimin ismini bilirim. Ben bir cepni türküyüm. Karadenizliyim. 12 türk boyundan biridir soyum. Ben böyle büyük laf edemezken günah derken ferhatonır fazla ucuyor. Bunlar neye biat ediyor barıs?

Bak nasıl da biri sana itham da bulununca halbuki alakası yok diye savunmaya geçiyorsun. Kanıtla, ıspatla diyorsun. rahatsız oluyorsun. Ben sana Sucu bucu demiyorum. Ne olursan ol umrumda değilsin. O zaman sende benim adımı kullanarak ocu bucu biat falan boş lafları bırakmanı rica ediyorum. AK partili olsam delikanlı gibi evet var mı derim. Siyaseti takım gibi tutmam. Siyaseti sevmem de. yarın gider pamukoğluna atarım inanırsam. NE zaman gelsem buraya anlam veremediğim bir şekilde polemiğe giriyorum. Sinir bozucu bir durum.

Teşekkürler DeliName!

32. bardas demiş ki; 09 Eylül 2008, 22:20

Benim gibi düşünen insanların benim gibi farklı partilere (HYP) oy verme hevesini diğer seçimlere saklayıp, AKP'yi bitirmek için CHP'ye oy atmalarını istiyorum 22 temmuzda.

http://beyn.org/ne-istiyorum/

Bu sana ait ayrıca ; Benim görüşüme tek uyan parti chp diye bir yazın vardı geçmiş yazılarında ;

bulursam eklerim barışcım

Teşekkürler bardas!

33. Barış Ünver demiş ki; 09 Eylül 2008, 22:35

@bardas; o zaman mecburen oy atmıştık CHP'ye, adam gibi bir parti yoktu. Güzel yakalamışsın ama orada maalesef "CHP süperdir, ben CHP'liyim!" falan demiyorum, CHP'ye oy atmak istediğimi yazıyorum.

Onu geçtim, mantıklı ol @bardas, CHP'li olsam niye saklayayım bunu?

deliname ben üni.mezunu değilim.o.d.t.u fen edebiyat fak. tarih (Fac.Arts - History) Bölümü 2.sınıf öğrencisiyken terk ettim okulu maddi imkansızlıklardan dolayı ama şu anda memurum..
neyse anket sonuçlarına göre eğitim seviyesi arttıkça akepenin oyu düşüyor kısacası .... akp lilerin oylarının kimlerden geldiği belli çoğu ilkokul mezunu tabiki bunu herkes biliyor ? %47 oy oranıda ülkenin eğitim durumunu açıkca ortaya koyuyor

Teşekkürler ferhatonair!

35. lahmacun demiş ki; 10 Eylül 2008, 01:49

aydın doğanın gazetelerinden başka bişi okumuyor ki bu beyinsiz adam gerçek doğru düzgün bi yazı yazabilsin .. ulan yalaka ... ben ikisinede karşıyım diorsun yalanlanan iddialara link veriyorsun . iki kelimeden biri aydın doğan ve saz arkadaşı (recep ivedik ) deniz baykalı savunuyorsun ..

aydın doğan bundan 5-10 sene önce neydi şimdi nee .. ülkenin iliğini kanını emiyor sende ona buna yalakalık olsun die yazılar yazıyorsun . bu gun seçim olsa anketlerinde kendi gazeteleri chp nin akp karşısında düşüşte olduğunu ve halen akp nin yükselişte oldugunu yazıyor .. diğer gazete siteleride bunu doğruluyor ..

ama sen ve senin gibi kalın kafalı beyinsizler yok ben akıllıyım her bi şeyi ben bilirim dior .

Yakın zaman içinde bütün foyaları ( vergi kaçakcılığı özellikle ) ortaya çıkıcak kendi kanalında açıklama yapan aydın doğanı bende iki lafı bir araya getirmeye çalışıyor konuşma özürlü bi adam ve yalan sölediğini 10 yaşındaki çoçuk bile anlayabilir ..

ülke menfaatlerini senden benden fazla düşünüyor tayyip şüphen olmasın bi dahaki seçimlerde yine lider ..

sen ki ; kendi siten burası bi medya unsuru olarak düşün kendi görüşünü çıkarlarını burda istediğin gibi yorumluyabiliyorsun ..

aydın doğan ne yapabilir ... ? hiç düşündünmü ..

iyi geceler argolar içinde affola .. :D kızıyorum sana haketiyorsun ..

Teşekkürler lahmacun!

36. lahmacun demiş ki; 10 Eylül 2008, 01:55

@ferhatonair

okumak cahilliği alır , eşşeklik baki kalır ..

Teşekkürler lahmacun!

abii bu saatte hiç güleceğim yoktu.bu ayak takımı cahiler nasıl belli ediyor kendini ankete gerek yok yorumlara bakın anlarsınız zaten :) havadan sudan size uzun bii yorum yazıyım durun heleee :)

cahil ayak takımısınız işte kardeşim !
''her okuyan adam olmuyor'' gibi bir tabirde zaten tek kalıplaşmış lafınız :)
kusura bakmada herşeyde belge diploma esastır ...
oxford,michigan okuduğunuz yer olsun elinizde belgeniz yoksa cahiller sınıfına girersiniz :)
@deliname 1500 yıllara kadar tüm dedelerinin ismini biliyorsunda
onların sayesinde üzerinde böyle yaşadığımız toprakların tek tek damping malı gibi satılmasına
niye ses çıkarmıyorsun ? pirinç,nohut,arpanız tatlı geliyor değil mi
kayıp almanlar ajandı gibi bir senaryo ile asıl sen uçmuşsun :)
bak rusyaya gürcistan'ı 3 günde nasıl aldı havaalanlarını limanlarını bombalayarak
sayenizde rusya bizede kızdı
yarın burada da savaş çıksa o dedelerinin aldığı bu toprakları adamlar 5 günde alır
ortada liman'mı kaldı silah fabrikası'mı...yandaşı olduğunuz parti yüzünden bu hale geldik
haa ozaman ben rusya'ya karşı savaşırmıyım asla !! önce sizleri önden sürmek lazım baş komutan olarak birileri o koltukta oturacak çocukları abd de keyif yapacak bende savaşacam öyle mi babababa

ben siyasetci olsam sizin gibi ayak takımının oylarını çok daha etkin bir yoldan,çok daha ucuza satın alabilirim :)
Yüz Yılın Deneyinini 10 yıl önce yapsalardı.. cumhur bakanınız,başbakanınız ve senin gibileri çarpıştırsalardı taaa o zaman ortaya %47,nohut,cahiller,deniz feneri,kayıp trilyonlar,ergenekon,türban gibi bulgular kesin çıkardı bilemedik abii bilemedik :)
@lahmacun sana diyecek lafım yok :)

Teşekkürler ferhatonair!

38. bardas demiş ki; 10 Eylül 2008, 11:17

@ferhatonair sen o baktığın anketleri bir kanara bırak o zaman şu bir gerçek senin tabirine göre ülkenin %80 Zır cahil anlamını taşıyor , Şu mankenin (ismini bile zikretmek istemiyorum) söylediğine getiriyorsun yani dağdaki çobanla benim oyum bir mi sözüne getiriyorsun ?

Gerçekten yazık ATATÜRK Ne diyor Köylü Milletin efendisidir.. Gerçekten çok doğru söylemiş ; Türkiye istatistiklerine baktığımızda ferhat seni haklı çıkartıyor yani köylerimiz geri kalmış ; Fakat senin efendin oluyorlar yani ülkeyi yöneten aslında Türkiyenin rotasını belirleyen Köylülerimizdir.. Bu tabi senin görüşünü doğrulamıyor Şehirdekiler AK Partiye oy vermediler mi ? Yani Ak Partiye oy verenleri zır cahil ediyorsun tebrik ediyorum seni ; İnsanın okumakla cahillikten kurtulamayacağını gösteridin istediğin kadar üniversite bitir benim gözümde zır cahilsin derim ;

Ayak takımı her zaman seni yönetiyor bunu unutma ferhat senin tabirinle yazık gerçekten çok yazık sizin gibi zihniyetler oldukça bu ülke ileriye gitmeyecek kafanızdaki gericiliği kapatın gerçekten gericisiniz ,

@Barış ; Haklısın Ben CHP'liyim demedin hiç bir zaman ama davranışların ve savunman yazılarında yazdığın Her zaman CHP destek veriyordu o yüzden dedim ama CHP'li olmanı kesinlikle istemezdim zira düşüncelerini kabul etmesemde güzel CHP gibi körü körüne muhalefet etmiyorsun...

Teşekkürler bardas!

39. Noname demiş ki; 10 Eylül 2008, 15:39

Koylu milletin efendisidir sozu Kanuni Sultan Suleyman a aittir :)

Ataturk hatirlamamiza yardimci olmus,ayrica diger dusuncelerine katilmamak mumkun degil...

Teşekkürler Noname!

40. Kemal Gürler demiş ki; 10 Eylül 2008, 16:10

ben siyasetci olsam sizin gibi ayak takımının oylarını çok daha etkin bir yoldan,çok daha ucuza satın alabilirim :)

Sen ve senin gibiler de bacak takımısınız o zaman :)

Ayrıca , madem bu ülkede 20 milyon cahil var.Vay bizim halimize gerçekten de ...

Teşekkürler Kemal Gürler!

oxford,michigan okuduğunuz yer olsun elinizde belgeniz yoksa cahiller sınıfına girersiniz :)

şaka gibi!
eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir.
ferhat sana cahil diyenmi var ki herkesi cahil ve ayak takımı olarak görüyorsun! Ne dedik okumakla adam olunmuyor. Bak hakaretler, büyüklük taslamalar, dünyayı ben yarattım havaları sende. Ben genelleme yapmıyorum cünkü kimse ile alıp veremediğim yok. Ezikliğim yada kompleksimde yok. Okumakla adam olunmuyor diyorum neden üstüne alınıyorsun? Okumakla karakter sahibi olunuyormu? Ferhat kaybol aslanım. Önce ukala dilini marangoza götür. Bana böyle ucuz siyasi oyunlarla gelme ilgi alanım dısı. Ak parti ile sorunun varsa sitesi vardır git oraya ac ağzını yum gözünü seni cekmek zorunda değilim ben! Adam esir aldı yaw. Oymusda buymus banane lan! ben sana diyormuyum seni ve senin gibileri sucluyormuyum. Almıyormu kafan ferhat ben aslında yoqum.

Teşekkürler DeliName!

toprakların tek tek damping malı gibi satılmasına
niye ses çıkarmıyorsun ?

Ferhatonurair nerden biliyorsun ses cıkarmadığımı? Kendimi mi yakacam yani? asılsız suclamalarla gelme bana. Bu ülkenin kanunu polisi jandarması var ben mi düşüncem. Şeyet sucsa içeri atsınlar. Göz göre göre toprak mı satılır... Bana Türk' lük taslama karnım tok benim böyle seylere. Siyaset yapmıyorum ben gelip bana nohut pirinç falan deme. Kendi capında neylersen eyle Adımı zikretme siyaset uğruna. tamam mı
deha, zeki, kıvrak, bilge insan...

Teşekkürler DeliName!

43. Kemal Gürler demiş ki; 10 Eylül 2008, 17:33

Tartışmaya bile gerek yok ya.Dünya bunların etrafında dönüyor sanıyorlar herhalde..Genç yaşta siyasetten soğutuyor böyleleri ..

Teşekkürler Kemal Gürler!

44. lahmacun demiş ki; 10 Eylül 2008, 17:53

yaf ferhatonair . oo atasözünün anlamını dahi bilmiyorsun ..

ne hallerde denilir bi araştır .. oku oku ama eşşek kalma .. bişiler öğren ...

sen ve barış chp nin "yalaka" taraftarlarısınız .. rusya dan korktugun anlaşılıyor .. :D ödün bokuna mı karıştı iki kamyona izin vermediler die . yazık sana ki vatanı satmakla aynı hataya düşen kelimeler kullanıyorsun dedelerimizin aldığı toprakları ölümüme kadar korurum ben

senin gibi insanların yapacağı gibi " altına işeye işeye başka ülkelere kaçmam .. "

Atatürk'ün partisini düşürüdüğünüz duruma bak . utanın lan kendinizden ..

Teşekkürler lahmacun!

45. Noname demiş ki; 10 Eylül 2008, 18:46

Arkadaslar bole gerginliklere luzum yok,herkez kendince kendini avutur bunlarinkide boyle iste,cozum uretmek dedinmi elde var sifir ama sorun bulmaya gelince koca koca listeler doldururlar :)

Sanki Hukumet sorunsuz bir ortami sorunlu hale getirmis gibi konusurlar...
Ne cevap vermeye deger ne de hakliliginizi haykirmaya...
ben bosverdim sizde bosverin :)

Teşekkürler Noname!

o delikanlı dediğin adam sizin sırtınıza binmiş kıçınıza değneği vura vura oyunuzu alıyor eee sizin gibi eşşek hatta eşşekoğlu eşşek başka varmı :) benim zaten burada yaptığım sizle polemiğe girmek değil sadece dalga geçmek.adam size 1000 kere chp li değilim diyor siz hala angut gibi chp li etiketi yapıştırıyorsunuz kafanız basmıyor ki benide chp li yaptınızda alacağınız olsun :) başbakanımı seviyorum muş ulan kapçık o adam bir kere türk değil,müslüman değil size resmen parmak atıp inletiyor :) bide maliye bakanınız varki koy koy izle..aynen kelime kelime şöyle demişti.''kişi başına düşen gelir 10 000 dolar olacak insanların sokakta yürüyüş şekli değişecek'' bakıyorumda değişmiş yandan yemiş gibi yürüyorsunuzda sokakta onun acısınıda burda gidermeye çalışıyorsunuz :) o savunduğunuz adamın başbakan olduğundan beri bir kere türk milleti yada türk insanı kelimesini ağzına almadığınıda bilmessiniz siz.bir yandan ibne fetoş,diğer yandan yahudi yöneticiler hatta aklı basmayan bush bile piyon gibi elinde oynatıyor onu :) eeeeee bana başbakanınızı söyleyin size kim olduğunuzu söyleyim hesabı siz 2.sınıf insansınız kardeşim sizin kolunuza akp şakşakcısı diye kolluk asmak lazım kaldırımda sokakta yürümenizi yasaklamak lazım hatta lahmacun gibi kişiliği oturmamış olanlarıda fırında yakmak lazım :) size din sömürüsü yapsam,nohut,buğday,arpa dağıtsam dizimin önüne çöker ayağımı bile yalarsınız evet ben sizin şeyh'inizimm hahahaha

Teşekkürler ferhatonair!

47. Kemal demiş ki; 10 Eylül 2008, 21:05

Ne kadar aşağılık,insanlıktan nasibini almamış,Barış'ın dediği gibi körü körüne muhalefet yapan biri olduğunu ispatladın bize , "yırtınmana" gerek yok daha fazla ;)

Teşekkürler Kemal!

Teşekkürederim Kemal.. Barış benim bu tarzıma alıştı :) ben genelde yorum yazmam okurum ama bakıyorum ki toplanmışlar adamı sıkıştırmışlar chp li etiketini yapıştırıyorlar hatta psikolojik işkence ile adamı ''tamam chp liyim ulannn'' demeye zorluyorlar neredeyse.Bende böyle adamına ve eğitim durumlarına göre kendimi ayarlayıp ona göre tavır takınıyor yorum yazıyorum :) Gerçi konu çığırından çıktı tamam aydın doğan konusunda herkes hemfikir ama bu tür yazıları hep konusundan çıkaran bu akp şakşakcıları !!!

Teşekkürler ferhatonair!

49. Cem Akkılıç demiş ki; 10 Eylül 2008, 21:58

Aydın Doğan, kendi kirli çamaşırlarını kendi gazetelerinde ve/veya televizyon kanallarında açıklayacak kadar cesur biri değil.denilmiş.

Bunun cesurlukla falan alakası yok.Sahtekar bir insan pisliklerini zaten açıklamayacaktır.

AKP ile Doğan arasındaki savaş bence çok iyi oldu.Umalım ki bundan halk kazansın.Çünkü karşılıklı rezaletlerini ortaya çıkartmaları,iki tarafında ne olduğunu iyice gözler önüne serecek.

Yorumları henüz okuyamdım ama konu başlığını okudum.Bu konunun linkini az önce msn den Ferhat yolladı.

Buradaki arkadaşlara küçük bir tavsiyem var.Aman Ferhat'a pek bulaşmayın.Psikolojik sağlığınız için tabi.

Teşekkürler Cem Akkılıç!

Arkadaşlar, ne seviyeli konuşmalar bunlar böyle. Acaba daha açık konuşsanız nasıl olur?
Şaka bir yana burada birbirimizi iyi anlamak için hakaret boyutundan çıkıp gerçekten ortaya bir şeyler koyabilsek. Burada güzel paylaşımlar yapabilsek. Hatalı düşünebiliriz ama bunu düzeltmenin tek yolu iyi diyalog olmalıdır. Teşekkür ederim.

Teşekkürler A. Şafak Tomruk!

Kimler "AKP'li" kimler "CHP'li" yorumların dilinden, suyundan, huyundan gayet belli olmuş. Şafak'a katılıyorum. AKP'nin İnternet Kolları felan var veya AKP gençliği tam zamanlı nette ve netin daha çok beyn bölgesine yoğunlaşmış durumdalar. AKP ve İnternet demişken o Youtube'daki propaganda videoları neydi öyle :)

Teşekkürler rzrarti!

Her gün Barış'ın yazılarını okuyorum yazıda AKP kelimeleri geçtiği anda Bardas başta olmak üzere sanki tetikte bekliyorlar gibi toplanıp saldırıya geçiyorlar.Barış'ta her defasında defans yapıyor; bakıyorum hakaretler artıyor müdahale ediyorum sonrada benim yorumumu eleştiriyorlar siz adam akıllı yorum yapınki bizde seviyeli yorumumuzu yapalım hep birlikte keyifle okuyalım !! hep siz haklısınız bir defada şu konuda haklısın Barış demiyorsunuz hep siz hep siz.... nasıl yorum yapıyorsanız o şekilde seviyesiz cevap alırsınız tabii bir konuda yorum yapmadan önce evdeki anne babanıza danışın fikirleri alın savunduğunuz partinin cefasını onlar cekiyor siz değil..Sizde yanlız kaldığınız zaman kendi ayaklarınız üzerinde durma vaktiniz geldiği zaman o zaman ben görürüm sizi ve desteklediğiniz partinin ne olduğunu !!! Bir başka yazıda görüşmek dileğiyle sağlıcakla kalın...

Teşekkürler ferhatonair!

53. tansu demiş ki; 10 Eylül 2008, 23:53

iki ucu pis değnek...
Al birini vur ötekine...
Yukarı tükürsem bıyık, aşağı tükürsem sakal...
iki deli karşılaşınca sopalarını arkalarına gizlerlermiş...
it iti ısırmaz...
Bozacının şahidi şıracıdır.

Teşekkürler tansu!

54. Noname demiş ki; 11 Eylül 2008, 01:43

Ferhatonair sen nezaman seviyeli bir yazi yazdin?hangi tepkin seviyeli oldu? :)

Baris sanki adam gibi elestirip ortaya bilimsel,somut ornekler koyduda biz kabul etmedik...birisi koru korune camur atarsa otekide koru korune savunur...etki tepki olayi.

Ya okadar istedimki su hukumetin eksik kaldigi noktalarin madde madde siralanmasi ve cozum aranmasini lakin heyhat hep tarafli ve sacma sacma sozler,iddialar...

Ornek veriyorum;
Mesela su ''saglik reformu'' ile ilgili olumlu dusuncelerde var olumsuz dusuncelerde,bu neyi icerir kime faydasi olur nasil olur? kime faydasi olmaz,niye olmaz?...gibisinden dogru durust,seviyeli bir tartisma yok malesef...

Teşekkürler Noname!

Konuyla ilgili Emin Çölaşan yazısı.

9 Eylül 2008
http://www.gazeteport.com.tr/YAZARLAR/NEWS/GP_281262

Teşekkürler Fatih Uçar!

56. anakin demiş ki; 11 Eylül 2008, 03:38

yazıyı yazan kişi tarafsız bir medya yada web sitesinin içeriğini alıntı yapmamış ..

ne niyetle yazıldığı açıkca ortada bu yazıyı okuyan her insan yazıyı yazan kişiyi akp yada tayyip erdoğan düşmanı olarak görebilir. ve hatta chp holiganı vs de yorumlarda da görülen o kih chp ye bir sevgisi olduğu kanıtlanmış .. istediği partiye de oy atabilir. kimse onu seçim sandığında kafasına silah dayamıyor ..

Akp : 2002 ve 2007 yılında yapılan seçimlerde % de 43 ve % 46 oy oranı sağlamış .. yapılan en son anketlerde ise A&G araştıma % 47 olarak açıklamış . A & G 2002 ve 2007 seçimlerinin sonuçları daha önceki anketlerinde doğru olarak çıkartabilmiş bir kuruluş...

CHP nin oyu ise % 20 den 13 lere düşmüş .

Bu da demek oluyor ki Halk , Tayyip Erdoğan ı başarılı görülüyor ...

Ben bir CHP li olarak , Akp nin Son 2-3 yılda yaptığı reform sayılabilecek ataklarını başarılı buluyorum . Ülke düzelme yolunda ilerliyor . devlet in askeri kanadında görev yapan insanlar bu gün teror örgütü kurmaktan dolayı yargılanıyor. Ülke üzerinde ABD , AB ' nin baskılarıda artmakda korkuyorum olay çözümlenmeden kapatılabilir. Rockefeller kim biliyormusunuz .. Algılamada zorluk çekebilirsiniz bu kişi dünya üzerinde söz sahibi bi insan , Türkiye de kanatları altında olan insan ve kurum sayısı çok fazla .............

daha önceki hükümetlerin icraatlerinide gördük . görev süresi boyunca hiç bir şey yapmadılar.

Middle East Technical mezunuyum. Uluslararası bir firmada dünyayı gezme fırsatı buldum. Gittiğim hiç bir ülkede Medya bu denli komik değil onur şeref haysiyet, ayaklar altında ve belirli bir guruba hitap edip insanları kullanmakta yönlendirmede birinci sıradalar ..

Senin , Aydın Doğan ın geçmişi çok parlak değil , amerikalı bi kaç ortağının sayesinde bu kadar genişleyebildi,

daha bu sene avrupada çıkan bi gazate ekinde ülke haritasını kürdistan olarak gösterdi ..

son zamanlarda aşırı derecelerde gazetelerinin tirajı düştü .

Deniz Feneri E.v olayı henüz mahkeme aşamasında hurriyet bunu başbakan almış gibi göstermeye çalıştı ; faturası ne oldu ; aydın doğan bu gun borsada hilton kadar para kaybetti .

Buzdağı erimeye başladı ....

Ülke menfaatleri söz konusu olunca babanızı bile tanımayın ..

Vatanınızı sevin oyunlara gelmeyin arkadaşlar ..

barış senden rica ediyorum; daha çok araştır, somut kanıtlar olduğunda yaz ..

senin sitene en son geldiğimde pagerank in 5 idi düşüşde .. Google spam report ' dan dolayı olabilir.

Teşekkürler anakin!

57. bardas demiş ki; 11 Eylül 2008, 16:27

Bu son yorumumdur ;

Barış beyin özel olarak sindirğidiği kişi olarak yorum yazıyorum yorumlarımda ben barışa teşekkür ettiğimde olmuştur eleştirdiğimde ;

Ama barış daha büyümesi gerekiyor ; Henüz daha eleştirelere açık olmadığı belli.

Önce insanlara saygı duymalısın ki sana saygı gösterebilmelisin sen adamın verdiği partiye ''amına kodumun'' partisi dersen buraya gelir sinirde bozarım gelip yorumda yazarım ;
madem ki bir tartışma açıyor sonuna kadar savunacaksın barış. Bana sen küçük düşüyorsun bilmem ne deyim mail atarak beni soyutlamaya kalkamassın ;

Sonuna kadar senin sinirini bozmak isterdim ama değmessin bunu görebiliyorum yani 2 kuruşluk haysiyetin vardı bende oda kalmadı artık ,

Bundan böyle bu siteye hiç bir şekilde yorum yazmayacağım. Barış başardın beni sindirdin..

Barışın neden bu kadar kızdığına gelince kendi gibi düşünmeyenlerin bir hayli fazlalalığı ve buraya gelip yorum yazıp yazının boşa çıkması ;

Barış sen önce insanların partilerine ve şahsiyetlerine saygılı ol sonra saygı bekle ; Dedim ya biraz daha büyümen gerekiyor ; Bende büyüyorum ama bazı fikirlerim değişiyor sizin gibi körü körüne sabit bir fikirde kalmıyorum ;

@ferhat Sana gelince yaşın baya büyük ama zekan çok geri kalmış küfürler havada uçucuyor hangi yazımda küfür ettim ben ? Evet bazen sinirlendiğimde çizgiyi aşmışımdır fakat hiç kimsenin haysiyetine onurunu küçültecek bir şey yapmamaya özen göstermişimdir. Ama senin yazdıklarına bile cevap vermemek gerekiyor;

Teşekkürler bardas!

58. Barış Ünver demiş ki; 11 Eylül 2008, 17:50

Bol bol hakaret ettikten sonra "beni sindirdin" diyerek mağdur rolüne mi bürünüyorsun yani? Peki.

Sayfalar: « 1 [2] Tümünü Göster

Tepki Ver


   ÖNEMLİ:
  • Art arda yorum yapmak yasaktır.
  • Türkçe kurallarına uymayan yorumlar silinecektir.

 
 
Yukarı Çık XHTML CSS WordPress Alastyr