2018 seçimleri üzerine: Yandaş gazeteci taklidi

2018 seçimleri üzerine: Yandaş gazeteci taklidi

Selam. Bugünkü yazımda değişik bir yol çizeyim ve Cumhur İttifakı’nın ve Erdoğan’ın olumlu yönlerini işleyip, seçimi kazanma ihtimallerine bakayım istedim. Tabii bunu yaparken kendim gibi davranamayacağım için, yandaş bir köşe yazarı gibi davranmaya karar verdim. O yüzden üstümü değiştirdim, bana haddinden bol gelen bir takım elbise giyip ve “dünyalık şeyler için neler yapıyorum lan” ifadesini yüzüme takıverdim. Karşınızda Hüsnü Pütürdil’in köşe yazısı:

Seçimin dengeleri üzerine kesinlikle tarafsız ve son derece isabetli bir değerlendirme

AK Parti süper bir parti, Erdoğan da muhteşem bir insan. İlk önce orada anlaşalım, anlaşmayan FETÖ’cüdür. Sevgili okurlar, bu yazımda 5 maddede nasıl kazanacağımızı ve 2023 hedeflerine ulaşacağımızı (çünkü bizden başka kimse 2023’ü sahiplenemez) yazacağım. Okuyup beğenmeyen PKK’lıdır.

1. Ekonomik kriz

Ne ekonomik krizi ya? Sen kimsin ya? Ekonomik kriz falan yok. Dolar 4,6 liraya kadar düşmüş, benzinin fiyatını sorsam hiçbiriniz bilmez (sansürlenmesinin konuyla alakası yok, Alman’lık yapma). Kriz falan yok kardeşim.

Hem kriz olsa bunca araba yolda ne yapacak, söyler misiniz? Herkesin elinde akıllı telefon var (AK Parti döneminden önce kimsenin elinde akıllı telefon olmadığını hatırlatırım!!!) ve herkes uçaklarla geziyor, çünkü uçak bileti fiyatları düştü… ama yüksek olsa yine uçardık, çünkü ekonomimiz de uçuşa geçmiş durumda.

Bazı TÜSİAD’cılar her şeyi ithal ettiğimizi söylüyor. Kardeşim! Demek ki o kadar paramız var işte! Paramız olmasa nasıl ithal edeceğiz, bunu söyleyebilecek bir Gezizekâlı var mı acaba? YOK! İşte o yüzden KRİZ DE YOK! YOK DEDİM!

2. FETÖ’yü biz bitirdik ama FETÖ daha bitmedi

Bakın burası önemli: FETÖ’yü biz bitirdik. Kimin beslediğini bırakın şimdi, onlar CeHaPe zihniyetinin kurcaladığı şeyler (ki CeHaPe kurcaladığına göre kurcalanmaması gerekiyor). FETÖ başından beri bizim düşmanımızdı, sadece kankamızmış gibi davranıyorduk ve özellikle ben bir gazeteci olarak Abant toplantılarına katılırken “işte şimdi işin bitti saygıdeğer kıymetlimiz Fethullah Gülen hocaefendi hazretleri r.a.” deyip duruyordum. Vallahi de billahi de duruyordum.

FETÖ’yü bitirdik diyorum ama biz bitirsek bile daha bitmedi, çünkü bizi sevmeyen herkesin içinde FETÖ’nün bir takım yapılanmalar içinde olduğunu görüyoruz. Elimizde belgeler var ama niye açıklayalım yahu, öyle şey mi olur? Kozmik belgeler bunlar, ki biliyorsunuz CHP yüzünden FETÖ milletimizin kozmik odalarına da girmişti. Eveeet.

Neyse. OHAL’i de o yüzden kaldırmadı sevgili cumhurbaşkanımız. Daha FETÖ’nün siyasi ayağını ortaya çıkaracağız. Biliyorsunuz siyasi ayağın tamamı CHP, İYİ Parti ve HDP’de, bir de MH… öhm, MHP kardeşimiz. Bunu bilmeyen, kabul etmeyen lezbiyendir.

3. Seçimi kesin kazanmanın yolunu açıklıyorum

İsrail bizim seçimi kaybetmemizi istiyor, çünkü 16 yılda İsrail’le yüzlerce ekonomik anlaşma yapan biz değiliz (bunu yapan tabii ki CHP, kısmen de Atilla Taş). İsrail’e karşı planımızı açıklıyorum:

  1. AK Parti Meclis’te %66,6 ve Erdoğan da ilk turda %83,9 ile en birinci iktidar olacak, burası kesin. Elimde bütün anket şirketlerinin verileri var, hepsinde AK Parti’nin oy oranlarını toplayınca bunlar çıkıyor. Hanginiz inkâr edebilir? Ben söyleyeyim: Bu oy oranlarını ancak Barzani inkâr eder.
  2. Eğer sandıkta hileler yapılırsa AK Parti’nin oyları düşebilir. Olur da seçimi kaybedersek sayın Erdoğan hemen bir KHK çıkartarak seçimi iptal edebilir. Yeni seçime kadar daha iyi çalışırız, daha çok oy alırız. Alamazsak bir KHK daha, hooop, yine iktidarız.
  3. Cumhurbaşkanı Erdoğan olacak ama Meclis’te AK Parti çoğunluğu yakalayamayacak diyorlar. Bunlaaar fitneci! Eğer öyle bir şey olursa hesap basit: Sayın Erdoğan bir geceliğine bütün muhalif parti vekillerini devlet bakanı yapar, yapınca milletvekillikleri düşer, ertesi gün de hepsini görevden alır. Oldu mu sana %100 AK Meclis? Kafayı kullanacaksın oğlum.

Benim okurlarım genellikle yazıları sonuna kadar okumuyor (fakirler işte), o yüzden yazıya son yazmama gerek yok. Bitti yazı.

Ayrıca 5 madde yazacağımı söylediğimi iddia eden de satanisttir.

Barış ÜnverBarış Ünver: Web geliştirici, yazar. Beyn'in kurucusu. Siyasi gelişmeleri yakından takip eder. Amatör olarak siyasetle ve tiyatroyla ilgilenmektedir.

Duyurular